Se pare că navighezi pe acest site folosind Internet Explorer 6. Această aplicaţie este depăşită.
Pentru o navigare mai sigură şi mai eficientă, îţi recomandăm să utilizezi una din următoarele aplicaţii de navigare:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Service și reparații Olympus

Site-ul oficial pentru service și reparații Olympus la camere și obiective. Obțineți acces rapid și ușor la manuale, descărcări aplicații, actualizări firmware și la asistență on-line pentru produsele dvs.

  • Înregistrarea reparației

    Înregistrați-vă produsul și urmăriți stadiul reparației sale

  • Suport tehnic

    Aveți nevoie de informații legat de o problemă tehnică? Nu sunteți sigur care este produsul potrivit pentru nevoile dvs?

  • Sfaturi pentru întreținere

    Vreți să aflați cum să vă mențineți camera într-o stare perfectă?

Cum să reparați produsul pe care îl dețineți

Selectați o opțiune

Cum pot să repar un produs Olympus?

Operaţiunile de service ale produselor Olympus in România se efectuează de către:

MGT Educational SRL-Departament SERVICE

Sos. Oltenitei nr. 372, etaj 3

077160 Popesti-Leordeni, Judet Ilfov

Tel.021-2328894

Fax.021-2328899

e-mail: camera.repair.ro@olympus.eu

www.mgt.ro

Înregistrarea solicitării dvs. pentru operaţiuni de service pentru produse OLYMPUS este numărul RMA (Return of Material Acceptance): Acest număr trebuie să fie marcat vizibil pe ambalajul coletului!

Fişa RMA va solicita următoarele informaţii:

- Denumirea Societătii / Nume si Prenume al persoanei care a făcut achiziţia:

- Persoana de contact:

- Adresa de la care poate fi ridicat coletul:

- Telefon:

- Fax:

- E-mail:

- Model echipament/produs:

- Document de achiziţie:

- Data achiziţiei:

PROCEDURA:

1. Orice returnare de produse va fi înregistrată în prealabil la MGT EDUCATIONAL solicitând un număr RMA (Autorizatie pentru Returnarea Mărfurilor) prin e-mail, fax sau telefon. Numărul de RMA se obţine trimiţând formularul de cerere RMA completat la adresa de email rma@mgt.ro. Formularul de cerere RMA conţine câmpuri obligatorii cu datele prezentate mai sus. Dacă aceste câmpuri nu sunt completate sau sunt completate incorect, timpul de răspuns la solicitarea dumneavoastră va fi mai lung. Vă rugăm să vă asiguraţi că aţi trimis toate informaţiile necesare în aşa fel incat să vă putem transmite răspunsul nostru într-un timp cât mai scurt.

2. După acceptul primit (Nr. RMA), produsele vor fi trimise la MGT Educational insoţite de Cererea RMA. Pentru cererile plasate înainte de ora 17:00, răspunsul nostru la solicitarea dumneavoastră îl puteţi primi în aceeasi zi lucrătoare; cererile plasate după ora 17:00 vor primi răspuns în următoarea zi lucrătoare pană la ora 11:00. Produsele considerate de furnizor ca fiind neeligibile cerinţelor RMA vor fi returnate cumparatorului.

3. Toate coletele vor fi însoţite de un număr de RMA în mod OBLIGATORIU. Numărul RMA se va nota VIZIBIL pe colet. Coletele fără numar RMA vor fi returnate către client avand specificată cauza returnării – “Lipsă număr RMA”.

4. Cumpărătorul va efectua recepţionarea produselor în maxim 24 ore de la livrare. Orice neconformitate privind cantitatea sau calitatea produselor trebuie raportată furnizorului în maxim 48 ore de la data primirii coletului.

Vă rugăm să respectaţi prezenta procedură dând o atenţie deosebită:

1. încadrării tipului de trimitere (defect in perioada de garanţie sau în afara acesteia)

2. ambalării corecte a produselor pentru prevenirea deteriorării în timpul transportului

3. completării cu datele persoanei de contact, a defectului/neconformităţii reclamate.

4.existenţei tuturor documentelor solicitate pentru service în perioada de garanţie (documentul de achiziţie, garanţia emisă de MGT şi talonul internaţional de garanţie, care sunt menţionate în Garanţia produsului)

Când marfa este corect coletată, vă rugăm să o trimiţeti cu transportatorul NEMO EXPRESS din localitatea dvs de reşedinţă (www.nemoexpress.ro) tel : 021-9392, care va fi înştiinţat de noi să se prezinte la dvs., pe baza informaţiilor furnizate de dvs la completarea fişei RMA.

Aşa cum este precizat si in Garanţia eliberată de către MGT Educational:

- Dacă sunt respectate condiţiile de garanţie, costurile de transport sunt suportate de către MGT Educational.

- Dacă NU sunt respectate condiţiile de garanţie, costurile de transport sunt suportate de către dumneavoastra, persoana care a solicitat serviciile de service.

Vă mulţumim! Informatiile de mai sus vin în ajutorul dvs.

Produsul meu Olympus nu funcţionează corect. Ce pot să fac?

Pentru început, consultaţi manualul de utilizare sau contactați echipa noastră pentru suport tehnic .

Dacă aveţi neclarităţi sau problema a rămas aceeași, vă rugăm să apăsaţi aiciși să urmați pașii indicați pentru a trimite echipamentul dvs direct la centrul nostru autorizat de service.

Dacă ați achiziționat produsul cu o garanție de la un magazin retail, vă rugăm să vă consultaţi mai întâi cu personalul magazinului.

Ce servicii acoperă garanţia de 24 de luni?

Vă rugăm să citiți reglementările privind garanția . Această garanţie nu acoperă folosirea defectuoasă, accidentele, neglijarea sau uzura obişnuită a echipamentului. Drepturile dumneavoastră statutare nu sunt afectate.

Garanţia mea Olympus de 24 de luni a expirat. Mai pot să beneficiez de service?

Bineînţeles că puteţi. Urmaţi instrucţiunile de mai sus. Vă vom trimite o estimare a costului reparaţiei, prin poștă, email sau fax. Vă vom ruga să confirmaţi comanda dumneavoastră de reparație.

Am o întrebare tehnică despre un produs digital Olympus.

Oriunde v-aţi afla - trebuie doar să trimiteţi un email către Suport Tehnic Olympus sau să sunaţi echipa noastră de experţi tehnici. Vom fi bucuroşi să vă ajutăm.

Apăsați aici pentru mai multe detalii.